Personeelsfeesten: Zeilen op het IJsselmeer/Markermeer/Gouwzee/Noordzeekanaal

Zeilen op het IJsselmeer/Markermeer/Gouwzee/Noordzeekanaal Prijs: € 480,00

Goedendag

Ik vaar met een heerlijke Amerikaanse klipper het water dun tussen Amsterdam en Volendam en alle andere denkbare opstapplaatsen aan het IJsselmeer /Markermeer en Noordzeekanaal.
Zeilen is mijn Hobby en passie en deel dit graag met anderen voor een relatieve lage prijs
Het goedkoopste arrangement is € 480,00 Hierbij zit koffie, gebak, borrel, kaasje, worstje en moet je zelf eten en drinken meenemen Duurdere arrangementen is gewoon meer eten.
Het aantal personen waarmee ik vaar zijn de wat kleinere groepen van minder dan 14 personen
Wanneer we van wal steken wordt er altijd gevaren door de groep zelf en assisteer ik o.a. in de keuken enzo
Wanneer jullie een vrijgezellenfeestje, bedrijfsuitje, vergadering of een familiefeestje hebben bel me dan maar,
gewoonlijk is ons niets te gek...........,

Met vriendelijke watersportgroeten

Arend Jan
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Personeelsfeesten