Personeelsfeesten: Totatele verzorging voor groepen /personeelsfeest thema

Totatele verzorging voor groepen /personeelsfeest thema Prijs: Op aanvraag

Beschrijving ------ ieder feest weer iets aparts ----- Maak uw wensen kenbaar
Gratis offerte voor de verzorging van uw catering voor Groeps uitjes - Personeelsfeesten.

Party Thuis Service is een bedrijf waar service en persoonlijk bediening nog hoog in het vaandel staan.
U kunt bij ons uw catering laten verzorgen afgestemd op uw budget. Ook voor bedrijfsfeesten, openingen, buurtfeesten enz.
Vraag vrijblijvend onze brochure aan of maak een afspraak met een van onze medewerkers.
Zomer aan bieding:
Compleet verzorgde barbecue vanaf € 13,50 p/p (minmaal 25 pers. de meest complete binnen uw regio)



  • Inclusief salades (rundvlees-kool-vers fruit-en rauwkostsalade)
  • 5 verschillende soorten vlees (5 p/p)
  • Inclusief sauzen (2 soorten + satésaus
  • Inclusief diverse vers afgebakken stokbrood
  • Dit alles inclusief tafels(s), tafellinnen, borden, bestek, shaving-dish, broodplank, opschepbestek. Dit alles wordt keurig voor U opgebouwd Alles mag gebruikt retour ---- zonder meerkosten
  • Wij doen dus gratis de afwas voor U! BBQthuis Bedrijfs-tuinfeest – ook grote groepen Reputatie door Prestatie, U bent op zoek naar die enthousiaste cateraar die zijn tijd en liefde stopt in zijn producten en graag uw wensen verwerkt in de voorbereiding naar het eindresultaat toe. Laten we eerlijk zijn een barbecue met heerlijk vlees,
vis of groenten sluit perfect aan met een buffet of gewoon als extra onderdeel van een feest.




Mijn vlees en vis haal ik bij de vakslager/vishandel waarna ik mijn marinades toevoeg en zo mijn eigen smaak creëer. En dat is belangrijk! Wat kan ik nu beter aanbieden dan iets dat van mij is, waar ik compleet achter sta en vertrouw. Mooi saladebuffet, marinades, kruidenboter, tapenade, dressings, etc.

Wilt u echter compleet wat anders: bijvoorbeeld luxe belegde broodjes voor een lunch, een klein buffet voor een maand- of kwartaalafsluiting informeer dan eens naar de mogelijkheden.
Elke opdracht hoe groot of klein dan ook krijgt de aandacht die het verdiend!

Doe geen moeite, dat doe ik wel!! Kijk ook eens op de site.

Jan Streng 0622 376 888
0182 615 713

Party-Thuis-Service.nl

BBQthuis.nl
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Personeelsfeesten